Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení, a remuntar davant del Rayo Vallecano per a jugar les Semifinals de la Copa SM La Reina
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení disputarà demà diumenge un encontre decisiu davant de l'actual campió de Superlliga, el Rayo Vallecano. El conjunt llevantinista rebrà en el Poliesportiu municipal de Natzaret a l'equip madrileny per a, a les 17 hores amb les càmeres de Punt 2 en directe, jugar l'encontre de tornada dels Quarts de Final de la Copa SM La Reina.

L'esquadra blaugrana part amb desavantatge, ja que el resultat del partit d'anada va ser de 2-0 a favor de les locals. No obstant això, les llevantinistes estan predisposades a barallar des del xiulit inicial per a aconseguir passar l'eliminatòria i disputar les Semifinals de la competició.

El tècnic Rafa Aranda comptarà amb les baixes per lesió de Montse, Katia Serra, Neus i Alicia. La convocatòria està formada per Thais, Nuria, Maider, Sonia, Ruth, Naiara, Sara, María Pérez, María, Judit, Mariví, Pankratz, Anabel, Conchi, Miriam, Iris, Yana i Paula Carsí.

El Levante UD Femení, demà més que mai, necessita que la seua afició li mostre el seu suport acudint a les instal·lacions de Natzaret, ja que pot ser fonamental per a aconseguir, entre tots, l'objectiu. Recordem que l'entrada és gratuïta.