Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení acaba la pretemporada amb victòria enfront del Fundación Albacete (3-1)
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení va véncer per 3 a 1 enfront del Fundació Nexus Albacete en el seu últim test previ a l'inici de la Primera Divisió femenina.

Les llevantinistes van ser clares dominadores del partit disputat a Natzaret, i es van avançar en el marcador amb un gol d'Alharilla. A pesar del domini llevantinista, les visitants van aconseguir que s'arribara al descans amb empat gràcies a un gol de María.

La segona part va ser de major domini local, que va anar imposant la seua superioritat física i mantenint l'elevat ritme de joc que va fer que la balança dels gols es desequilibrara a favor de les d'Antonio Contreras. Ana Buceta i María Pérez van certificar la victòria final de l'equip.

La plantilla gaudirà hui dimarts de dia de descans, i dimecres, dijous i divendres entrenarà en el seu horari habitual per a preparar el debut de lliga enfront del Transportes Alcaine en el Poliesportiu Natzaret dissabte que ve a les 17 hores.