Skip to main content
Levante UD
El Levante UD Femení arranca motors este dimecres de cara a la temporada 2020/2021
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení torna a arrancar motors de cara a la preparació de la il·lusionant 2020-21. Les jugadores de María Pry es posen de nou en marxa i ho faran este dimecres dia 5 d'agost amb els habituals reconeixements mèdics del període de treball anterior a l'arrencada de la campanya oficial, que s'estendran fins a este dijous tant en la Clínica IVRE com a la Ciutat Esportiva de Buñol.

Ja serà este divendres 7 d'agost quan les granotes es calcen les botes en una pretemporada amb poc respir, alternant dobles jornades amb dies d'un entrenament.

Cal recordar que la Primera Iberdrola, la lliga de la màxima categoria del futbol femení espanyol, arrancarà el cap de setmana del 5 i 6 de setembre.