Skip to main content
Femení
El Levante UD Femeni celebra un dinar en "El Raconet"
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení ha celebrat este migdia un dinar en un dels llocs més emblemàtics de l'Estadi Ciutat de València, “El Raconet”. Les jugadores, cos tècnic, directius i empleats han disfrutat de la paella que ha cuinat el Cap de Manteniment, Raimon, i que ha anat a càrrec del vicepresident Tomás Pérez.

La plantilla ha pogut comprovar els nombrosos records històrics que es guarden en “El Raconet” i ha aportat el seu material per a este espai cent per cent llevantinista.