Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení encadena el seu tercer triomf consecutiu (0-3)
There are no reactions yet. Be the first!

Gimnàstic: Brígida, Marta Muriana, Andrea (Marta, min. 34), Iris, Carla (Sonia, min. 52), Marina, Alba (Savitri, min. 81), Mª del Mar, Margarita, Nuria, Henrika (Isabel, min. 47).

Levante UD Femení: Sandra, Maider, Keller (Lorena, min. 77), Ruth, Esther, Alicia (Miriam, min. 65), Anabel, Müller (Mariajo, min. 58), Mariví, Yana, Sandra Castelló.

Àrbitre: Ramos Manzaneque. Va amonestar a la local Marta Muriana i a la visitant Mariajo.

Gols:

0-1.Esther, min. 21

0-2.Anabel, min. 47

0-3.Mariajo, min. 85

El Levante UD Femení ha aconseguit col·locar-se en la segona posició de la taula classificatòria després d'imposar-se al Gimnàstic de Tarragona per 0-3. Les llevantinistes ja sumen nou punts i amb el triomf del FC Barcelona enfront del RCD Espanyol, pugen un lloc en la classificació.

L'encontre disputat a Tarragona va tindre poca història. Les de Rafa Aranda van ser molt superiors a un rival que ni tan sols va llançar a porteria. Esther va anotar de cap, darrere d'un centre de Ruth, i el seu gol va servir perquè les llevantinistes s'anaren al descans amb el 0-1 en el marcador.

Als dos minuts de començar la segona mitat, Anabel va realitzar el segon després de rematar un servici de cantó i a falta de cinc minuts perquè es complira el temps reglamentari del partit, Mariajo va marcar el tercer.