Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení es desplaça a Bilbao
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení ha emprés este mateix matí el seu desplaçament a Bilbao per a disputar demà, a partir de les 12 hores en Lezama, l´encontre corresponent a la sèptima jornada del Grup A de la segona fase de Superlliga.

L'objectiu del conjunt llevantinista continua sent el d'aconseguir els seus primers punts d'esta segona part del campionat. Davant, l'esquadra blaugrana tindrà a un Ath. Club Bilbao que es troba situat en la sexta posició darrere d'aconseguir dos victòries, un empat i tres derrotes.

El tècnic Rafa Aranda comptarà amb les baixes de Neus i Anabel, que es troben a disposició de la Selecció valenciana Sub-18 per a la disputa del Campionat Nacional de Seleccions autonòmiques.

Pots consultar la citació facilitada per l'entrenador punxant en l'apartat del Menú Principal Levante UD Femení-Convocatòries.