Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení torna de buit del seu desplaçament a Bilbao (2-0)
There are no reactions yet. Be the first!

Ath. Club Bilbao: Ainhoa, Itsaso (Kar, min. 93), Marta M., Nekane (Garazi, min. 77), I. Murua (Nerea P., min. 87), Iraia, Orueta, Joana, Ibarra, Guru, Eider (Gangoiti, min. 59).

Levante UD Femení: Thais, Maider, Sonia, Ruth, Naiara, Montse, Peque, María, Judit (Katia, min. 57), Alicia (Pankratz, min. 57), Mariví (Esther, min. 65).

Àrbitre: Aretxabaleta Sarasola. Va amonestar a la visitant María.

Gols:

1-0.Guru, min. 15

2-0.Orueta, min. 75

El Levante UD Femení va tornar de buit de la seua visita a Bilbao després de caure derrotat per 2-0. A pesar que en la primera mitat, el conjunt llevantinista va tindre una claríssima ocasió per a avançar-se en el marcador amb un rematada de cap de Ruth, van ser les locals les que van inaugurar l'electrònic.

En el minut 15 del transcurs de l'encontre, una falta assajada, executada per Ibarra i Orueta, va servir perquè l'ex llevantinista Guru pujara al marcador el 1-0.

Darrere del descans, cap de les dos esquadres va disposar de clares oportunitats per a marcar i es va veure un joc més igualat. El conjunt granota va buscar la igualada, però li va costar arribar amb claredat a l'àrea bilbaïna, mentres que les locals van jugar amb major tranquil·litat degut a l'avantatge en el marcador.

A falta de quinze minuts per a la conclusió de l'encontre, un centre de Guru va suposar que Orueta rematara l'esfèric de cap al fons de la xarxa i realitzara el 2-0 amb el que va finalitzar el partit.