El Levante UD Femení es proclama campió del Trofeu Ciutat de Saragossa
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD Femení s'ha proclamat campió del Torneig Ciutat de Saragossa celebrat este matí entre el Prainsa i el conjunt llevantinista.
Les de Rafa Aranda s'ha imposat per 0-1, amb gol d'Esther, per la qual cosa han emprés la tornada a València amb el Trofeu.
Amb este triomf, el Levante UD Femení continua preparant amb èxit l'inici de la competició, que tindrà lloc el pròxim cap de setmana a Barcelona davant del RCD Espanyol, ja que la passada setmana les llevantinistes també es van alçar amb el Trofeu Sport Mundi davant d'equips de gran envergadura com l'Ath. Club Bilbao i la Real Societat.