Skip to main content
Femení
Pamela Conti, convocada per la Selecció italiana per a la Copa Mundial FIFA-Alemanya 2011
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Pamela Conti, ha sigut convocada per la Selecció italiana per a la disputa dels encontres classificatòris per a la Copa Mundial Femenina de la FIFA Alemanya 2011, que se celebraran els dies 11-12 de setembre (anada) i 15-16 de setembre (tornada).

La davantera llevantinista es troba concentrada amb el combinat italià des de dissabte passat i tornarà a València el pròxim 17 de setembre.

La Selecció coneixerà hui el rival en esta eliminatòria de classificació.