Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení inicia el diumenge davant del CD Sant Gabriel la competició de la Copa SM La Reina
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení iniciarà este cap de setmana el seu camí en la competició de la Copa SM La Reina. El conjunt llevantinista jugarà el diumenge a les 11 hores com a visitant el partit d'anada dels Octaus de Final davant del CD Sant Gabriel.

Els dos equips es van enfrontar en la primera fase de Superlliga. Les de Rafa Aranda es van imposar a casa per 9-0, mentres que a Barcelona van véncer per 0-2.

Per a l'encontre de diumenge que ve, el tècnic llevantinista no podrà disposar de Pamela Conti i tampoc de Caroline Müller.