Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení perd davant del RCD Espanyol (3-1)
There are no reactions yet. Be the first!

RCD Espanyol: Mariajo, Ane, Kenty (Sonia, min. 62), Lara (Andrea, min. 89), Willy, Vilanova, Vanessa, Monforte, Meseguer, Erika (Nuria, min. 89), Débora (Alba, min. 45).

Levante UD Femení: Sandra, Maider, Keller, Ruth, Judit, Esther (Yana, min. 63), Alicia, Mariajo, Anabel, Sandra Castello, Landete.

Àrbitre: Diaz Rubio. Va amonestar a la local Kenty.

Gols:

1-0. Erika, min. 2

1-1.Ruth, min. 21

2-1.Vilanova, min. 35

3-1.Willy, min. 67

El Levante UD Femení va caure derrotat davant del RCD Espanyol, vigent campió de la Copa SM La Reina, en el primer compromís de la present temporada.

Les locals es van avançar molt prompte en el marcador, als dos minuts, per la qual cosa les llevantinistes van haver de lluitar des dels primers compassos del partit davant d´un resultat advers. El gol va servir perquè les granotes reaccionaren i des dels primers cinc minuts de l'encontre es van apoderar de l'esfèric i van dominar el joc.

El treball de les de Rafa Aranda estava sent bo i en el minut 21 un cabotada de Ruth darrere d'un centre d'Alicia va servir perquè el Levante UD Femení establira l'empat.

Darrere d'este tant, les llevantinistes van poder posar-se per davant en el marcador en un mà a mà d'Alicia amb la portera Mariajo. El baló finalment es va anar fora.

Les blaugranes sabien que davant tenien a un dels millors equips de Superlliga, per la qual cosa no havia que abaixar la guàrdia en cap moment. El RCD Espanyol va posar el 2-1 per mediació de Sandra Vilanova.

Darrere de la represa, les forces van estar igualades encara que no va haver-hi cap ocasió destacada per part de cap de les dos esquadres.

Willy, en el minut 67, se'n va anar per velocitat i va batre a Sandra, pujant a l'electrònic el 3-1 definitiu.