Skip to main content
Femení
Esther, Anabel, Sandra i Yana inicien la seua concentració amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

Quatre jugadores del Levante UD Femení es concentraran des de hui dilluns amb la Selecció espanyola Sub-19 per a la fase de preparació i minitorneig, corresponent al X Campionat d'Europa Femení d'esta categoria, que se celebraran del 6 al 9 de setembre en Las Rozas (Madrid) i del 10 al 17 de setembre a Sarajevo (Bosnia-Herzegovina).

Esther González, Anabel Martínez, Sandra Paños i Yana Moreno estan citades este migdia en l'aeroport de Madrid per a unir-se a la resta de jugadores convocades i emprendre la seua concentració amb el mencionat combinat nacional.

El calendari d'encontres del X Campionat d'Europa Femení Sub-19 és el següent:

11 de setembre

15 h. Espanya-Bosnia

13 de setembre

15 h. Grècia-Espanya

16 de setembre

15 h. Espanya-Dinamarca