La treva que va concedir un cap de setmana sense futbol d'elit en el marc de la Primera Divisió per mor de les obligacions inexcusables del combinat espanyol que dirigix Vicente del Bosque ha acabat. El Levante U.D. torna als entrenaments en sessió vespertina hui dilluns des de les 18:00 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol centrant el periscopi en l'objectiu que es dibuixa diumenge que ve. Tenim la intenció de plantar-li cara a tots els equips. Ara ens toca el torn de visitants. El Getafe és un bon equip com a local, relata Nacho González. No hi ha complexos en les seues paraules. Nosaltres farem el nostre joc i a intentar guanyar. Tenim molta voluntat i ganes de fer coses importants, manifesta. El primer desafiament de la temporada en recorregut té com a escenari la gespa verda del Coliseu Alfonso Pérez.
El col·lectiu que prepara Luis García inaugurarà davant de l'esquadra madrilenya l'historial de confrontacions de l'exercici 2010-2011 en condició de visitant. En certa manera, l'enfrontament guarda similituds respecte al duel que va significar l'epifania del curs en l'Estadi Ciutat de València. Els futbolistes blaugranes tornaran a contendre amb una entitat que va matinar durant el període estival per a preparar a consciència l'assalt al Vell Continent a través de la Lliga Europea, un aspecte que conferix un plus addicional en la preparació específica en el pla físic. No serà l'únic repte. El Getafe va fonamentar els seus credencials i la possibilitat de guerrejar davant dels clubs europeus durant la temporada anterior com a propietari del Coliseu Alfonso Pérez. El seu comportament no va ser erràtic.
En eixe espai va reduir els contrincants de la Lliga domèstica a cendres fins en onze ocasions. No obstant això, el capítol de derrotes va ascendir a quatre i van anar dels seus voltants quatre punts més mercé a idèntic nombre d'igualades. El Real Madrid va profanar per última vegada els seus murs en la jornada vint-i-huitena de la Lliga (2-4). El conjunt blanc va seguir mil·limètricament la línia de la senda marcada amb anterioritat pel Real Saragossa (0-2), Deportivo de La Corunya (0-2) i F.C. Barcelona (0-2) en l'obertura del campionat. La puresa dels dígits accentuen els trenta-set dels cinquanta-huit punts a la fi registrats pel bloc liderat per Michel com a amos del terreny de joc ubicat en la populosa barriada de Madrid. Els percentatges establits ronden el 65% del general en tal capítol.
El Getafe va ser el quart equip, junt amb l'Atlètic de Madrid i Athletic de Bilbao, que major seqüència victoriosa va obtindre davall el manto protector del seu feu. Únicament el Real Madrid i el F.C. Barcelona, amb díhuit, el Mallorca, amb quinze, i el València C.F. I Villarreal C.F., amb tretze, van millorar els registres del conjunt collverd. El Levante U.D. tractarà d'edificar un nou estatus com a adversari en el despertar de la competició. La seua fiabilitat com a rival no és sideral. Ho determina el seu historial com primerdivisionista. El seu registre més superlatiu data de la campanya 2006-2007 quan va acumular quatre triomfs lluny del Ciutat de València a Huelva, Madrid, Vigo i Santander.
Impactant i excitant va resultar la caiguda del pedestal dels déus del Real Madrid en l'Estadi Santiago Bernabéu després de la diana aconseguida per Salva en els temps d'Abel Resino com a inquilí de la banqueta granota. Va ser una victòria capital. Nacho González avisa de la proposició blaugrana. I de la mentalitat que definix al bloc. El passat en este cas no existix. I la història està per a reescriure-la i readequar-la. És un propòsit. Estem molt motivats i concentrats. Hem deixat de costat el partit davant del Sevilla. Treballarem al màxim per a anar a Getafe en les millors condicions possibles.