Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení reprén els entrenaments després de la seua participació en el Torneig de Getxo
There are no reactions yet. Be the first!

Després de la consecució del Subcampionat en el IV Torneig de Getxo, el Levante UD Femení ha représ els entrenaments este matí amb la vista posada en l'encontre de Superlliga que disputarà el diumenge davant del At. Madrid Féminas en el Cerro del Espino a les 12 hores.

L'esquadra dirigida per Rafa Aranda ha realitzat este matí la primera sessió de treball de la setmana en les instal·lacions del Poliesportiu municipal de Natzaret.

El conjunt llevantinista continuarà exercitant-se demà dimecres a les 10 hores, mentres que el dijous i el divendres ho farà en sessió vespertina a les 17 hores.