Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení venç al Gimnàstic (2-0)
There are no reactions yet. Be the first!

Levante UD Femení: Sandra, Mariví, Landete, Keller, María, Esther (Mariajo, min. 60), Judit (Sandra Castelló, min. 60), Ruth, Bernauer, Müller (Yana, min. 60), Alicia (Neus, min. 68).

Gimnàstic de Tarragona: Brígida, Isabel, Marta, Pitu, Nuria, Mar, Carla, Alba, Neus, Sonia, Marta Muriana.

Àrbitre: Fernández Vidal.

Gols:

1-0.Landete, min. 4

2-0.Esther, min. 51

El Levante UD Femení es va imposar per 2-0 al Gimnàstic en l'encontre disputat este matí en les instal·lacions de Natzaret. El partit va arrancar amb 45 minuts de retard al quedar-se l'autobús del rival granota retingut per la marató celebrada este matí en la ciutat de València.

Landete va posar per davant en el marcador a les locals al rematar de cap un servici de cantó als quatre minuts de començar l'encontre i Esther va rematar la faena en el minut 51 després de rebre un passe en profunditat i quedar-se sola davant de la portera contraria.