Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD firma demà el conveni urbanístic amb l´Ajuntament de València
There are no reactions yet. Be the first!

L'alcaldessa de València, Rita Barberá, i el president del Levante U.D., Quico Catalán, firmaran demà al matí en l'alcaldia, a les 12:30 hores, el conveni de col·laboració per a la reordenació urbanística dels terrenys on s'ubica l'actual estadi llevantinista i la construcció d'un nou estadi.

El procés va començar al maig del 2010 amb la firma del protocol d'intencions entre l'Ajuntament de València i la nostra entitat. Un mes després va ser aprovat per la comissió d'urbanisme després que no es presentara cap al·legació i el 24 de setembre va ser aprovat pel ple de l'Ajuntament per unanimitat amb el vistiplau dels dos grups polítics.

D'esta manera s'aconseguix un pas vital per a la viabilitat present del club, com a garantia del deute pendent que hem d'assumir en els pròxims anys després de la sentència del 22 de setembre d'aprovació del conveni de creditors.

Gràcies a la col·laboració inestimable del consistori valencià, el club obtindrà l'estabilitat econòmica necessària per a construir un nou estadi sent rigorós amb les condicions pactades en l'esmentat conveni.