El Levante UD i Armando Sadiku resolen la seua relació contractual
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD i Armando Sadiku han arribat a un acord per a la resolució del contracte que vinculava a les dos parts fins al 30 de juny de 2021.
El jugador albanés va recalar en l'entitat llevantinista al gener de 2018 procedent del Legia de Varsovia. Un any més tard, va passar a formar part del FC Lugano i al setembre de 2019 va marxar en qualitat de cedit al Màlaga CF.
Des del Levante UD volem agrair el seu treball i professionalitat, així com desitjar-li el major dels èxits tant a nivell professional com personal.