Skip to main content
Femení
El Levante UD i Montse Tomé arriben a un acord per a la rescissió del contracte
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD i Montse Tomé han arribat a un acord per a la rescissió del contracte que vinculava la jugadora amb l'entitat llevantinista.

El club vol agrair a Montse Tomé el seu esforç, dedicació, professionalitat i qualitat humana demostrada en els anys de treball en esta entitat. Així mateix, li transmet els seus millors desitjos personals i professionals en la nova etapa que inicia en el dia de hui.