Skip to main content
Primer Equip
La afició rebrà a l´equip a les 20:30 hores en la Tenda Granota
There are no reactions yet. Be the first!

La Delegació de Penyes del Levante UD fa un crida a l'afició llevantinista perquè demà dissabte reba a l'equip en la seua arribada a l´Estadi Ciutat de València per a transmetre als jugadors el seu suport de cara a l'estrena de la competició de lliga, que tindrà lloc en el coliseu blaugrana a les 22 hores enfront del Sevilla FC.

La Delegació cita als seguidors a les 20:30 hores en la Tenda Granota per a animar a la plantilla amb càntics llevantinistes.