Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD ja prepara l´encontre davant del Salamanca
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha continuat preparant l'encontre davant del Salamanca en la Ciutat Esportiva de Bunyol, amb una sessió en què s'ha realitzat treball de força amb potència aeròbica, i en la que han finalitzat amb partits modificats.

L'única absència per motius extraesportius va ser la de Molinero, que amb permís, s'incorporarà demà amb el grup.

En quant a la resta de jugadors, igual que en la sessió d'ahir, Adrián Martín i Vázquez, ja completament recuperats, es van exercitar amb el grup, mentres que Pedro Vega i Jorge Pina van poder realitzar tota la sessió a excepció de l'últim tram en què es van disputar els partits modificats. La resta de lesionats, va realitzar treball específic i va rebre tractament fisioteràpic.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dijous a les 10:30 hores a Bunyol.