Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD participa en l´Ofrena a la Verge dels Desamparats
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha participat esta vesprada en l'Ofrena a la Mare de Déu dels Desamparats junt amb la Falla Islas Canarias-Trafalgar, de la que l'empleada del club Jobanna Calpe és Fallera Major.

El president de l'entitat llevantinista, Quico Catalán, ha encapçalat la comitiva que ha estat formada pel vicepresident, Tomás Pérez; el jugador Héctor Rodas; els futbolistes del filial Marc Mateu, Salinas, Mossa i Beni; les jugadores Ruth, Iris i Judit; i un ampli nombre d'empleats del Levante UD.

La comissió llevantinista, després de l'emotiu recorregut que ha donat començament en el carrer La Paz, li ha oferit a la patrona de València unes paneretes de flors blaugranes commemoratives del Centenari. A l'entrada a la Plaça de la Mare de Déu, per megafonia s'ha donat la benvinguda als representants de l'entitat i se li ha sol·licitat a la Mare de Déu dels Desamparats "ajuda per a pujar a Primera".