El Levante UD participarà en l´exposició filatèlica que s´inaugura dilluns que ve
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD participarà en l'exposició filatèlica dedicada als esports que organitza la Federació Valenciana de Filatèlia, i que s'inaugura dilluns que ve a les 19:30 hores en l'Oficina principal de Correus, situada en la Plaça de l'Ajuntament.
El president de l'entitat, Quico Catalán, serà l'encarregat de tallar la cinta que inaugurarà l'exposició, que s'exhibirà durant tota la setmana en este emblemàtic edifici valencià.