Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD participarà esta vesprada en la "IV Horchata and Twitts"
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD participarà esta vesprada en la quarta edició del "Horxata and Twitts". A les 19:30 hores donarà començament esta jornada, que se celebrarà en el Suc de Lluna del Mercat de Colom de València, en la que la xarxa social Twitter serà la gran protagonista.

L'entitat llevantinista explicarà en este esdeveniment l'ús que li dóna a Twitter per a donar a conéixer el punt de vista d'un club de futbol en esta xarxa social.