El Levante UD presentarà demà divendres a una de les seues últimes incorporacions. Serà el cas de Yago, que en el dia d'ahir es va vincular amb l'entitat per a la present temporada.
El futbolista arribarà esta vesprada a la capital del Túria i serà presentat demà divendres a les 13:30 hores en la Sala de Premsa de l'Estadi Ciutat de València.