Skip to main content
Primer Equip
La plantilla continua amb el treball de pretemporada
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla ha continuat amb els entrenaments este matí en la Ciutat Esportiva del Levante UD. Els futbolistes dirigits per Luis García han treballat amb el baló i posteriorment han realitzat exercicis de resistència a les ordes del preparador físic, José Gómez.

El nou integrant de la primera esquadra del club blaugrana, Yago, ha acudit a les instal·lacions de Buñol, després de passar la revisió mèdica, per a conéixer els seus nous companys.

Esta vesprada el conjunt llevantinista seguirà exercitant-se en la Ciutat Esportiva a les 18:30 hores.