Yago i Gorka Larrea ja s´exerciten a les ordes de Luis García
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla llevantinista s'ha exercitat este matí en la Ciutat Esportiva. Dos de les noves incorporacions del Levante UD, Yago i Gorka Larrea, han pogut d´esta forma realitzar la seua segona sessió d´entrenament a les ordes del tècnic Luis García, ja que ambdós es van incorporar al treball de grup en la vesprada d´ahir.
Els futbolistes han realitzat exercicis tecnicotàctics sobre un dels terrenys de joc de la Ciutat Esportiva.
La plantilla disfrutarà esta vesprada de descans, mentres que demà seguirà exercitant-se a Bunyol. A les 9:30 hores arrancarà l'entrenament i a les 16:15 hores emprendran viatge a Oriola des de l'Estadi Ciutat de València per a disputar un encontre amistós a partir de les 20 h. enfront del conjunt de la localitat.