Gorka Larrea i Ángel seran presentats demà dilluns com nous jugadors del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD presentarà demà dilluns de manera oficial a les seues dos últimes incorporacions: Gorka Larrea i Ángel
Gorka Larrea, procedent de la Real Societat, s'ha vinculat amb l'entitat per a la present temporada, amb una altra opcional, mentres que Ángel ha firmat amb el club llevantinista per a les dos pròximes campanyes provinent de l'Alabés.
L'acte de presentació d'estos dos futbolistes se celebrarà demà dilluns a les 13:30 hores en la Sala de Premsa de l'Estadi Ciutat de València.