Skip to main content
Femení
El Femení reprén hui dilluns els entrenaments
There are no reactions yet. Be the first!

Després de disfrutar del cap de setmana de descans, el Levante UD Femení ha tornat als entrenaments este matí en les instal·lacions del Poliesportiu de Natzaret.

L'esquadra dirigida per José Arastey s'exercitarà en el dia de hui en doble sessió (de 9 a 11:30 h. al matí i de 19 a 21 h. a la vesprada). La plantilla entrenarà en este mateix horari el dimecres i el divendres, mentres que demà dimarts i el dijous les jugadores treballaran únicament per la vesprada.