Skip to main content
Primer Equip
La plantilla torna al treball en Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha représ els entrenaments esta vesprada en la Ciutat Esportiva de l'entitat, després del encontre disputat en el dia d'ahir davant de l'Orihuela CF.

Els de Luis García han realitzat treball de recuperació en el gimnàs i posteriorment sobre el terreny de joc. El tècnic llevantinista ha pogut comptar en esta sessió amb Parri, qui ha arribat a un acord este matí amb el club blaugrana per a incorporar-se a la disciplina del Levante UD en qualitat de cedit pel Cádiz CF.

La plantilla granota tornarà demà dimarts al treball en el mateix escenari i en doble sessió. Al matí el conjunt blaugrana s'exercitarà a les 10 hores, mentres que a la vesprada ho farà a les 18:30 hores.