Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD presentarà la Campanya d´Abonaments 2010/2011 demà dijous
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD presentarà la Campanya d'Abonaments per a la pròxima temporada en Primera Divisió, demà dijous a les 12 hores en la Llotja VIP de l'Estadi Ciutat de València.

A l'acte assistirà el president del Levante UD, Quico Catalán, membres del Consell d'Administració de l'entitat, el tècnic de l'equip, Luis García Plaza, així com jugadors de la primera plantilla.