Skip to main content
Primer Equip
La plantilla ha tornat al treball per a preparar el partit davant del Real Betis
There are no reactions yet. Be the first!

En mitat d'un gran ambient festiu, la primera plantilla llevantinista ha deixat aparcades les celebracions per l'ascens per a començar a preparar el partit de dissabte que ve davant del Real Betis.

En el primer dia de treball de la setmana per als llevantinistes, el planter ha realitzat activació i futbol, en una sessió en què únicament no va poder participar el lesionat Gorka Larrea, ja que Ángel sí que es va exercitar amb el grup.

El Levante UD continuarà treballant demà dijous a les 10 hores en el Ciutat de València.