Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD va celebrar el sopar oficial de l´ascens a Primera Divisió
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va celebrar en la nit d'ahir el sopar oficial de l'ascens a la Primera Divisió del futbol espanyol en els salons Alameda Palace.

Nombroses autoritats representant a la Generalitat Valenciana, Diputació de València i Ajuntament, la totalitat del Consell, encapçalat pel seu president Quico Catalán, els patrons de la Fundació del Levante UD i el seu president José Manuel Fuertes, la totalitat de la primera plantilla, cos tècnic i empleats del club, van compartir una inoblidable vetlada en la que van acabar brindat per la gesta aconseguida en la temporada del Centenari.