El Levante UD ha presentat este matí la seua Campanya d'Abonaments per a la temporada 2010/2011, en la que el conjunt que dirigix Luis García militarà en Primera Divisió.
Baix el lema "Ara t'ho vas a perdre? Tornem", el president Quico Catalán ha presentat una campanya d'abonaments amb uns preus més que atractius, en els que els desocupats, els infantils, els jóvens entre 14 i 25 anys i els jubilats, compten amb preus especials.
Amb l'objectiu de recuperar a la massa social que en els últims temps s'ha perdut, el Levante UD únicament ha augmentat una mitjana d'un 10% el preu dels abonaments respecte a la passada campanya, per la qual cosa es pot dir que estan entre els més barats de la categoria.
A més, l'entitat ha premiat la fidelitat dels abonats de principi de la temporada 09/10 i de la campanya semestral, amb uns preus més econòmics que els dels abonats de la promoció de 20 Euros i noves altes.
L'abonament és vàlid per a tots els partits del Campionat Nacional de Lliga de Primera Divisió, així com el lliure accés a la Ciutat Esportiva de Bunyol. Queden exclosos d'estos abonaments els partits de Copa de SM El Rei a partir de Octaus de Final.
Renovació d'Abonaments
Des de dilluns que ve 21 de juny al divendres 16 de juliol estarà obert el període de renovació per als abonats que van adquirir el seu passe en la campanya anual, semestral o en la promoció de 20 Euros, la passada temporada.
L'horari serà de dilluns a dijous de 9:30 a 14 hores i de 16:30 a 19:30 hores, i el divendres de 9 a 15 hores, en les Taquilles de l'Estadi.
Transcorregut este període, quedaran lliures els seients dels abonats que no hagen renovat els seus passes.
Noves Altes
Del dilluns 19 de juliol al divendres 30 de juliol, serà el període per a poder adquirir noves altes d'abonats, en horari de dilluns a divendres de 9 a 15 hores, en les taquilles de l'Estadi.
Documentació a presentar
Per a l'adquisició de les distintes classes d'abonaments, serà imprescindible presentar la següent documentació.
INFANTIL: (de 5 a 14 anys) Presentar D.N.I. o llibre de família.
JOVE 25: (de 15 a 25 anys). Presentar D.N.I.
PENSIONISTES: Presentar D.N.I. I Document de la Seguretat Social.
DESOCUPAT: Presentar D.N.I. I Document del SERVEF
XIQUETS: (0 a 4 anys): Entrada gratuïta sense dret a localitat.
Cada accionista només podrà retirar un abonament com a tal.
Es prega vinguen proveïts del passe de la temporada anterior o del D.N.I, per a la renovació, i del DNI per a les noves altes.
Per a més informació, poden cridar al telèfon del club 902-22-03-04