Skip to main content
Primer Equip
Últim entrenament de la temporada demà divendres
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista realitzarà l'última sessió d'entrenament a València demà divendres a les 11:30 hores en l'Estadi Ciutat de València.

Al terme de la sessió, Luis García compareixerà en roda de premsa en estes mateixes instal·lacions.

A les 14 hores, està prevista la recepció del president de la Generalitat Valenciana, Francisco Camps al Levante UD en la que serà l'última visita institucional que es realitze per l'ascens a Primera Divisió.