Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD rebrà demà dijous el Premi "Valencianos en la Onda"
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD rebrà demà dijous el premi "Valencianos en la Onda", en la categoria d'esports, que concedix anualment Onda Cero Radio.

Els guardons s'entregaran demà 12 de novembre a les 20:30 hores en la IX Gala "Valenciano en la Onda" que se celebrarà en l'Auditori Mar Rojo de L´Oceanogràfic de València.

El Levante UD estarà representat en esta important cita pel seu director general, Quico Catalán, el conseller Francisco Fenollosa, el tècnic Luis García Plaza, i pels jugadors de la primera plantilla Sergio Ballesteros, Xisco Muñoz, Rubén Suárez i Vicente Iborra.