Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD rebrà demà la Placa d´Or al Mèrit Esportiu de la Generalitat
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD rebrà demà divendres la Placa d'Or al Mèrit Esportiu després que el Consell haja acordat la concessió de les Distincions de la Generalitat Valenciana amb motiu del 9 d´octubre.

El director general del Levante UD, Quico Catalán, i el conseller Francisco Fenollosa, seran els encarregats d'arreplegar el guardó en el solemne acte d'entrega de distincions que se celebrarà en el Palau de la Generalitat a les 10 hores.

El Consell ha concedit este guardó al Levante UD pel seu Centenari "en reconeixement a la seua afició i a la seua història, que li convertix en un dels referents esportius de la ciutat de València".