Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD seguix amb els entrenaments a la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha continuat exercitant-se este matí en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Bunyol amb la mirada posada en el pròxim partit que el conjunt granota disputarà el diumenge a les 17 hores en l'Estadi L'Alcoraz davant de la SD Huesca.

L'única baixa de la sessió l'ha protagonitzat Pedro Vega que seguix recuperant-se de la seua lesió i ha treballat amb el fisioterapeuta.

L'entrenament ha consistit en uns exercicis predominantment físics en els que ha participat el grup al complet, mentres que per a acabar han alternat l'aspecte físic amb el treball amb baló.

La plantilla s'exercitarà demà dijous a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva del Levante UD.