Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD seguix amb els entrenaments en Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD s'ha exercitat esta vesprada a les ordes del tècnic Luis García en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de l'entitat granota. Els jugadors llevantinistes s'han dividit en dos grups per a disputar un partidet.

Els components de l'esquadra blaugrana s'entrenaran demà dimarts en doble sessió en el mateix escenari. A les 9 h. començarà la primera sessió, mentres que a la vesprada els futbolistes treballaran a les 18:30 hores.