Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD, sense sancionats per a visitar La Romareda el diumenge
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García tindrà tots els seus hòmens a disposició per sanció per a l'encontre davant del Real Zaragoza després que cap dels jugadors advertits de sanció vera la quinta cartolina groga, encara que s'unixen a este grup Jorge Pina i Iborra després de l'amonestació de la passada jornada.

D'esta manera, la llista de jugadors advertits de sanció s'amplia fins a 6 jugadors; Cerra, Ángel, Ballesteros, Parri, Jorge Pina i Iborra estan a la vora de la suspensió amb quatre grogues cada un d'ells.

Completen el llistat de jugadors amb targetes Pallardó, Reina, Robusté i Xisco Nadal amb 3 cartolines; Tena, Geijo i Yago que sumen dos, mentres que Adrián, Samuel, Rubén, Álvaro del Moral, i Miguel Pérez només tenen una.

D'altra banda, el tècnic madrileny recupera Molinero i Xisco Nadal per a esta jornada després que compliren partit de sanció davant de Las Palmas, el primer per acumulació de grogues, i el castellonenc per doble groga.