Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD serà homenatjat per la Regidoria de Benestar Social dilluns que ve
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD rebrà un homenatge des de la Regidoria de Benestar Social i Integració de l'Ajuntament de València, amb motiu de la celebració de la Setmana d'Homenatge als Majors i en la que en el 2009 es pretén fer un reconeixement públic a persones i entitats que al llarg dels anys s'han convertit en model que s'ha de seguir per a tots els ciutadans.

Amb motiu del Centenari de l'entitat, l'Ajuntament de València, a través de l'esmentada Regidoria, vol reconéixer esta efemèride tan important en l'Acte Homenatge a Nostres Millors Majors.

L'esmentat homenatge es realitzarà dilluns que ve dia 2 de novembre a les 13 hores en el Saló de Cristal de l'Ajuntament de València.