Skip to main content
Femení
Montse viatja amb la Selecció espanyola a Austria
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení que es troba concentrada amb la Selecció espanyola per a la disputa del segon partit de la Fase de Classificació de la Copa del Món, Montse Tomé, tindrà demà una nova oportunitat per a defendre l'elàstica del combinat nacional.

Les espanyoles s'enfrontaran demà dijous a Àustria en el segon compromís d'esta fase amb l'avantatge aconseguit en el primer partit després de véncer per 2-0.

El partit se celebrarà en l'Ertl Glas Stadium d'Amstetten a les 19 hores.

Fotografia: RFEF