Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD tanca la seua històrica temporada amb un sopar
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va tancar anit la seua històrica temporada en Primera Divisió amb un sopar en Brassa de Mar a què va assistir el Consell d'Administració, amb el seu president Quico Catalán al cap, la totalitat de la plantilla llevantinista i cos tècnic, a més dels empleats de l'entitat.

Tots junts van brindar per l'excel·lent campanya que ha completat el conjunt que dirigix Luis García, que es va assegurar la salvació a falta d'una jornada per al final.