El Levante UD tornarà al treball demà dilluns en Buñol
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla del Levante UD tornarà als entrenaments demà dilluns en la Ciutat Esportiva de l'entitat blaugrana.
Així, els de Luis García, després de disfrutar en el dia de hui de jornada de descans, tornaran al treball en doble sessió en les instal·lacions llevantinistes després d´estar en Oliva des del passat dia 24 de juliol realitzant el stage de pretemporada.
Els components de l'esquadra granota s'exercitaran a les 9 hores al matí, mentres que a la vesprada ho faran a partir de les 18:30 hores.