Skip to main content
Primer Equip
Tena, Pedro Vega, Rubén Suárez, Álvaro Del Moral i Vázquez seran presentats demà dilluns
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD presentarà demà dilluns a les últimes cinc incorporacions de l'entitat. Tena, Pedro Vega, Rubén Suárez, Álvaro del Moral i Vázquez seran presentats de manera oficial a les 13:30 hores en la Sala de Premsa de l'Estadi Ciutat de València.

Tena, Pedro Vega i Rubén es van vincular al club llevantinista el passat 31 de juliol, mentres que Álvaro del Moral va fer el propi un dia després. Tots ells, res més firmar el contracte que els unix a l'entitat granota, es van desplaçar fins a Oliva per a incorporar-se com més prompte millor a la concentració del conjunt blaugrana. Per la seua banda, Vázquez ha pogut lligar-se al Levante UD este mateix matí.