Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD tornarà al treball el dimars per la vesprada a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments el dimarts a les 18 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol, després que hagen disfrutat de diversos dies de descans darrere del partit davant l´Alavés.

En esta sessió, Luis García no podrà comptar amb Pallardó, que patix una micro ruptura en el recte anterior de la cama dreta, i que haurà d'estar tres setmanes allunyat dels terrenys de joc segons han confirmat els servicis mèdics del Levante UD.

A més, tampoc podrà exercitar-se amb normalitat Rubén que continua amb la sobrecàrrega articular en el genoll dret, i Pedro Vega que va acabar el encontre amb una sobrecàrrega dels adductors.