Pamela Conti, convocada amb la Selecció italiana per a enfrontar-se a Hungría
There are no reactions yet. Be the first!
Pamela Conti, jugadora del Levante UD Femení, ha sigut convocada per la Selecció italiana per a la disputa del encontre corresponent al Campionat d'Europa que enfrontarà al seu país amb la Selecció d'Hungría.
El dit compromís se celebrarà el pròxim dia 2 en l'Estadi St. Pertini de Montereale Valcellina a les 15 hores.
La futbolista granota haurà de viatjar a Itàlia diumenge que ve dia 28.