Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD tornarà als entrenaments demà dimarts en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista tornarà al treball demà dimarts a les 9:30 hores en l'Estadi Ciutat de València, en una sessió que es realitzarà a porta tancada.

Després que els de Luis García s'hagen exercitat esta vesprada a Bunyol, en un entrenament en què han treballat activació amb rondos, tàctica i accions combinatives, els llevantinistes ultimaran detalls en l'entrenament de demà.

Al terme de la sessió el tècnic madrileny compareixerà en roda de premsa en estes mateixes instal·lacions.