Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD ultimarà la preparació per a la represa de LaLiga Santander a La Nucia

La plantilla llevantinista iniciarà demà una nova setmana de treball amb la ment posada en el primer partit de la represa de LaLiga Santander, que es disputarà el divendres a les 22 hores en l'Estadi de Mestalla davant el Valencia CF.

Els de Paco López començaran la setmana desplaçant-se a La Nucia per a exercitar-se durant uns dies en les instal·lacions de l'Estadi Olímpic Camilo Cano on disputaran els partits com a local. La concentració es durà a terme de dilluns a dimecres, sent el primer entrenament demà dilluns a les 18.30 hores.

Recordem que, seguint les indicacions de les autoritats sanitàries i el Consell Superior d'Esports, els entrenaments seran a porta tancada i l'accés a les instal·lacions estarà restringit al personal degudament acreditat.