Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD va brindar amb la premsa en el Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

El director general del Levante UD, Quico Catalán, el conseller Francisco Fenollosa, l'entrenador de la primera plantilla, Luis García Plaza, el director Comercial, Vicente Herrero, el Departament de Premsa i la resta d'empleats de l'entitat, han realitzat en la Llotja VIP de l'Estadi el tradicional brindis nadalenc amb els mitjans de comunicació que habitualment cobrixen els entrenaments de la primera plantilla.

Quico Catalán s'ha dirigit a tots els presents i ha desitjat unes bones festes per a tots i un any replet d'èxits.