Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD va inaugurar la Penya Dénia Marina Alta
There are no reactions yet. Be the first!

Una àmplia representació de diversos estaments del Levante UD va estar present en la nit d'ahir en la inauguració de la Peña Dénia Marina Alta, celebrada en l'Hotel Las Rotas de Dénia.

El màxim dirigent llevantinista, Quico Catalán; els consellers Ramón Vilar i Pedro Catalán; els jugadors de la primera plantilla, Sergio Ballesteros i Xavi Torres; i el director de Comunicació, Alberto Gil, van representar a l'entitat blaugrana en este esdeveniment significatiu per al club, ja que va suposar la inauguració de la primera penya creada a Alacant.

El Levante UD va obsequiar a la penya, presidida per Salvador Alborch, amb una camiseta del Centenari personalitzada amb el seu nom, mentres que els penyistes van entregar a Ballesteros i a Xavi Torres una placa commemorativa.

El bon ambient va regnar durant tota la vetlada i els components d'esta nova penya van transmetre als jugadors allí presents totes les seues forces i ànim per a la present temporada en què afició i plantilla compartiran el somni de jugar en la màxima categoria del futbol espanyol.